avsluta meningen

fjortislista nr 2

1. Jag har insett att min senaste kyss... var bra, men fel
2. Jag lyssnar på... golden eye just nu
3. Jag pratar... om föör intima grejer. jämt.
4. Jag tycker om... choklad, träning, sex, bubbelbad, fina pojkar och fina flickor, fullmåne och svett
5. Min bästa vän är... tror du vet det
6. Min första riktiga kyss... var fruktansvärd.
7. Jag avskyr när folk frågar.. om jag inte ska ta körkort snart
8. Kärleken är... underbar och brutal
9. Jag gillar att... känna mig älskad
10. Jag kommer alltid att... älska en del människor
11. Jag är hemligt förälskad i... nicklas elofsson! fast nu är det ingen hemlis längre.
12. Sist jag grät var... för några dagar sedan
13. Min mobiltelefon är... snygg, användbar och full av feta fingeravtryck
14. När jag vaknar på morgonen... är jag jättehungrig, naken och (oftast) pömsig
15. Innan jag går och lägger mig... önskar jag alla närvarande en god natt
16. Just nu tänker jag på att... jag snart är färdig med listan
18. Idag har jag... nästan blivit herren på täppan i badminton:D
19. Ikväll ska jag... ÄTA. och massa tråkiga saker, typ plugga. så var det nåt program fia sa jag skulle se
20. I morgon kommer jag... ha sovmorgon! och träna och kolla på vårt nya hus.
21. Jag vill verkligen...äta. jag är sjukt hungrig nu.

Kommentarer
Postat av: J-O

Haha Vet du vad pömsig betyder?! ;P

2008-01-24 @ 21:42:38
Postat av: karin

självklart!
kanske dig jag hört det av?!:P
haha
hoppas det gick bra att köra hem

2008-01-24 @ 21:51:58
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: J-O

Hehe okej, aa de kanske de va:P
Jopp de gjorde de, var liite trött efter e4 men jag kom hem. Lök fick göra mig sällskap i telefonen.
Vad gjorde ni senare då? Jag skulle vääldigt gärna prova eran "bubbelpool" ;D

2008-01-26 @ 00:23:20
Postat av: karin

vi gick och la oss typ direkt efter du åkt, var lite trötta viå:P
bubbelbadet är najs, väääldigt skönt å ha när det det är kallt ute... :)

2008-01-26 @ 11:26:02
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0