bockarna

jag tillhör tydligen skaran som blir bakfulla.
jag som alltid kunnat säga "nej, jag blir aldrig dålig"
det var på den gamla goda tiden, nu sitter jag här, känner mig fortfarande dragen, mår illa, har ont i skallen, är skakis och kan inte äta ngt.
dessutom måste jag städa upp här, efter fem klädbyten gånger tre tjejer plus paniksminkning blir det lite rörigt. och stå ut med pikarna från den goa familjen. till och med abbe hånflinar.

MEN det är såååå värt det efter kvällen igår!:)
eftersom det var sista helgen i månaden skulle vi laga mat ihop och efter en väldigt dålig planering blev det sjukt stressigt. vi var ju tvungna att vara inne i tid eftersom det såg ut att bli mkt folk och engmans spelade.
typ 4 pers i kön efter oss kom in, sen var det stopp, så vi hade tur:)
efter lite otur åkte elin till akuten som chaufför, det var synd, men man kan ha sjukt roligt på tre syskon oxå!
var väldigt mkt folk ute, många bekanta.
en hel del fina pojkar var i farten oxå, så det vart ännu en billig kväll.
höjdpunkten kom när vi flörtade till oss all uppmärksamhet från engman och hanna fick sjunga i micken:D
OCH att ingen mindre än nicklas elofsson (tidigare nämnd) började prata med lilla mig! gjorde väl säkerligen bort mig rejält, men vem bryr sig?!:D

man kan ha så kul bland syskon, släkt och vänner att det väger upp allt annat mindre kul i livet.
(och en bakfylla;)
låter som en klyscha, men FAN vad jag älskar er!

nu ska jag ta tag i städningen och om jag orkar, färga fransar, bryn och hår.image3image5image6

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Ni är så grymt fina allihop!! :)

2008-01-28 @ 18:18:27
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

taack=)
hoppas du tagit igen dig efter den fruktansvärda solarie-vistelsen!;)

2008-01-28 @ 19:48:38
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Karin

Haha tittade tillbaka lite grann i din blogg, och här så dyker Elofsson fram, haha, när man snackar om trollen;D hahaha



Tack för en underbar kväll! :D

2008-12-09 @ 00:52:47
URL: http://lillkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0