längtar!

1.öviksmaran feb 2008
längtarlängtar.
har precis löst sig med boende för oss, vi ska bo under en kyrka i övik.

2.ikväll blir det inflyttningsfest nr 3, ska bli kul=)
hade vart trevligt med en utgång oxå, theo fyller ju 18 ikväll!:D och det är ett halvbra band som spelar faktiskt..:) får se hur det blir.

3.har nu kontaktat david davies och sagt att jag ej åker på utlandspraktik. kom på att jag är less på att jobba gratis efter 12 veckors praktik... :P

4.jag har varit på date med Andreas.
han är ung, snygg och har sexig dialekt. Han spelar tvspel en timme om dagen, samt promenerar.
vi bytte telefonnr och han lovade att ringa.

5.jag älsakr pulsfabriken! var inte där idag, har däremot badat bubbel och haft lite spa=)
och så har jag tvättat och städat och annat kul.
och ringt runt massa.
nu ska jag in och hjälpa min panikslagna mor med förberedelserna inför kvällen. börjar dock få rutin på det hela!


Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

men nu blir jag nyfiken, vem är han? har han nån kompis;)Puss

2008-01-13 @ 16:38:43
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

haha jag kan berätta om andreas irl ist;)
pusspuss

2008-01-13 @ 19:13:56
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0