lördagkväll

tredje inflyttningsfesten som sagt.
jag hann äta förrätt och varmrätt, sen kom min skjuts till stan. för första gången i mitt 18åriga liv bjöd min mor mig på vin och vi chockade alla gästerna. de som känner mamma förstår vilken uppståndelse det blev.

iaf: vi kom in till stan, testade på lite dans nere på folkan, fick väl två eller tre bra.
alltså gav jag upp runt en elva när folket började ramla in på august.
fick med mig louise och träffade theo som dagen till ära fyllde 18 år! sen svek louise mig och jag spenderade en halvtimme med emil glanz, en kille jag hört talas om, men aldrig träffat.
hade rätt trevligt, men ännu trevligare vart det när jag hittade nisse och fredrik:D

resten av kvällen var nils och jag kung och drottning på dansgolvet och tiden gick fort.
efter föda på statoil hamnade vi i hög hos berglund.
vaknade av en hund som tredje part i sängen och dansbandsmusik på högsta volym.
sen flög en starköl in genom dörren och lars stack in huvudet genom dörröppningen och berättade att vi skulle åka på födelsedagskalas i bergsjö.
efter statoilbaguetter och öl till frukost begav vi oss till bergsjö.
där fick vi glass och wienerbröd och 21åringen jimmy visade stolt upp sin lastbil.

kl 12 skulle han börja arbeta så vi for vidare. berglund blev avsläppt hemma hos sig för att se efter glanz som hade lämnats kvar där.
lars skjutsade oss vidare till näsviken där vi hade bilen. fredrik talade om för oss att han skulle bli munk och sen sa han inte så mkt mer. så vi åkte vidare till enånger och där blev det en promenad i det otroligt vackra vädret, sen en tupplur och sen en kebabtallrik.
och nu sitter man här och önskar att det var igår.

so loooong


Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Jasså varför skulle han bli munk då? :P

2008-01-13 @ 20:46:35
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

för att han hade sovit ensam igen;)
stackarn.
PUSS

2008-01-14 @ 19:07:33
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0