nytt år, nya tag

så säger alla, what ever.
vi hade fan inte ett bra år vi.
känns som hela året handlat om branden, att reparera skadan liksom.
har ju såklart varit massa bra oxå, nya erfarenheter och upplevelser.
tror jag har utvecklats rätt mkt. först körd i botten och sen klättrat upp starkare(:
har fått många nya vänner, vänner jag aldrig någonsin vill mista. har utvecklat relationen till tidigare vänner och insett hur mkt de betyder för mig.
har träffat vad jag trodde var mitt livs kärlek och mist honom.
och dansen! haha. jag måste ha utvecklats en hel del innom dansen tror jag. på alla möjliga tänkbara sätt..!
ooooch mer då?
tyvärr har jag börjat dricka mer.
har haft en otroligt snabb viktnedgång och en ännu snabbare viktUPPgång.
och tappat kontrollen totalt vad gäller boysen. tror att om jag bara testar på tillräckligt många, då kommer nån av dem att få mig att glömma. ?!?! shit sherlock.
sett lars winnerbäck live ännu en gång!:D
gjort praktik på hjärtintensiven, helt okej!
haft en underbar sommar. stämmor, bad, dans, fester osv.
vart till fjällen.
varit på dop(:
varit på bröllop. (ingen jag kände som gifte sig dock)
varit lycklig och olycklig på samma gång!
börjat dricka te.
nu börjar det här bli seeeegt. kommer på massa saker jag vill skriva men inte vet hur, därför ger jag upp.
borde leta en typ kryssa-i-rutorna-som-stämmer-lista.
hm.

jag har gått upp 8 kg i december, skämtar inte. det är en bedrift. skulle börja vara nyttig i januari, men dom planerna skrotade min kära sofia nilsson när hon bjöd mig på choklad och glass.
för det tvingar jag henne att träna med mig. pulsfabriken, here we come! sa ngn magrutor till sommarn?!

lite av ett nyårslöfte. mitt andra är att vara snäll mot mig.

god fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Du är BÄST Karin

2008-01-06 @ 15:28:40
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

VI är!;)

2008-01-06 @ 18:28:20
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Lisa Andersson

Jaa okej då;D

2008-01-06 @ 18:56:33
URL: http://littlemoments.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0