onsdag-lördag

helgen hittills har varit kanon.
kändes som att den började i torsdags, för då kom syster hem:)

i onsdags fick vi finbesök i form av linnea "hoppla" holappa, magnus och J-O.
vi fikade, kollade på van helsing och gick och kikade på nya huset, trevligt, trevligt.

i torsdags kom som sagt elin hem, vart ännu en rätt sen kväll och jag somnade två gånger i skolan på fredagen.
efter skolan gick jag och underbaringen Lisa ner på stan, köpte godis (var för sig eftersom vi inte kan dela;) och tog bussen mot enånger.
vi hade en mys-svull kväll med mina syskon, skulle se "american dreams" men det slutade med resident evil..=)

lisa åkte nyss, nu ska jag in till stan och träna och shoppa, sen ikväll ska jag och syskonskaran+honken på bockarna och se engmans:)
som det låter kommer det en hel del annat trevligt folk oxå..;)

igår fick jag det roligaste telefonsamtalet på länge.
"-KARIN COLLIIIIIIIIN
jag är så full att jag inte sväljer längre, dregglet bara rinneeeeer!
och ena ögat hänger, jag tror jag fått en stroke!:O"

jag har syndat och fyllt min IPod med dansband, maha. hoppas du inte läser detta.
det är ju uppladdning till maran! (a)

all for now, hare gott!
over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar kväll karin, är så glad att jag har dig

2008-01-26 @ 17:03:04
Postat av: J-O

Fin besök:) *proud* hehe

2008-01-26 @ 20:41:30
Postat av: karin

det är jag som ska vara glad att jag har DIG!

2008-01-27 @ 16:48:31
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: karin

det är ju inte varje dag man får äran att välkomna en långhårig karl med hål i tungan;)

2008-01-27 @ 16:50:41
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: J-O

Haha, man får tacka att man fick kika förbi:)

2008-01-27 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0