pepp

så mkt att göra, så lite tid!
hinner inte med nånting känns det som, fast jag gör jättemkt. Bara för att det ändå är jättemkt jag inte hinner med!

planerar maran för fullt, försöker få ihop bilplatserna just nu, ett jävla skitgöra.
är sjukt laddad iaf. i helgen ska det dansas!

anledningen till att jag inte längre svarar på mess är att jag inte längre har gratissms förresten. sorry!
idag har det varit en bra dag, trots att det är den jobbigaste schemamässigt. SKITGOOD mat vare oxå! korvwok!
fick ruskigt bra grupp på nyaste grupparbetet, fredrik, canebro och jag.
fredrik, som förövrigt är helt otroligt duktig på att åka skidor nu för tiden!;) SM, here he comes:D

nu ska jag stressa vidare.
är lite stolt över det otroligt korta inlägget:D
häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0