planering

jag älskar att planera.
jag skriver packlistor även om jag bara blir borta över dagen.
jag brukar självmant ta på mig att planera det mesta.
skulle tippa att det har med mitt ökända kontrollbehov att göra.

MEN det är inte kul när folk inte ger klara besked över hur de ska göra osv.
jag hatar när människor velar. (kanske för att jag själv velar mest av hela sveriges befolkning?)
och detta handlar om öviksmaran, som jag för övrigt längtar som en tok till!:D


senaste messen i min inkorg lyder:
1. FAN VA JAG TÄNKER PÅ DIG
2 VAD MENAS HAR EN SKIT LUR SÅSER EJ

(??) och det är varken helg eller lillördag!

ett stort HM är mitt svar om du läser detta.


Kommentarer
Postat av: Krille

eh.... vadå... är det NU du behöver veta om vi ska med?

2008-01-17 @ 23:34:49
Postat av: karin

men FU
tur för dig att jag tycker om dig preciiiis som du är.

2008-01-18 @ 09:51:19
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0