sjuk och alldeles för mkt tid över till att skriva långtråkiga blogginlägg

kom på nu att jag inte skrivit ngt om nyår.
det enda som behöver sägas är väl eg att det är bästa nyårsfirandet jag haft sen jag var liten och vi firade med lökrarna och familjen sundqvist/larsson.
kanoners helt enkelt!
från pizzabak till joels hemsnickrade penis till raketer till bubbelbadkar till efterfest fram till kl 11.00.
=)

jag är hemma och är sjuk, har ångest över det mesta osv.
och har nyss använt hela min övertalningsförmåga till att få mamma att slita ur mitt läkörhänge.
av nån anledning tyckte hon att det var jobbigt att jag skrek?!
hon ska ha tack iaf, nu har jag bytt till ett smycke med längre stift, det behövdes.
vet inte vad jag skulle göra utan henne. hon är bra till mer än att byta läkörhängen!
just nu lagar hon mat tex;)

jag borde plugga, ist sitter jag och njuter av sofisas underbara stämma=)
myspace.com/nilssonsofia

har nyss haft besök av calle och sigrid och sara; kusin och kusinbarn.
sjukt söta.
ungefär det enda som kan göra mig lugn och glad i dessa tider!
(nu när jag inte längre äter choklad) förlåt johan. haha

jag vill inte ha praktik nu, speciellt inte när jag lyckas bli sjuk och allt.
jag vill tillbaka till skolan, jag saknar min klass och alla andra..=/
och så vill jag åka till uppsala och stockholm.

tänk vad mycket man kan skriva när man är hemma och är sjuk.

nu plågar mamma sitt andra barn. hanna har ont i kroppen, men det är INTE för att hon jobbar för mkt, absolut inte!
tränar min övertalningsförmåga ytterligare genom att försöka få med henne till sthlm för att bli fotad:D

min familj tjurar för att jag inte vill ta bort ballongerna sen min födelsedag.
jag håller på traditionerna! ballonger och paket och sång på sängen varje födelsedag tills jag dör!

nu ska jag hjälpa hanna att tänja ut sin alldeles för muskulösa kropp.

eeeeen sak till!
JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG HAR SÅ MÅNGA BRA KOMPISAR!:O hur gick det till eg?!

nu åker mamma och pappa och hämtar vår nya bil!:D
volvo v50. mihi

over and fucking out!




ngn som orkade läsa hela?




Kommentarer
Postat av: Anonym

till dig
http://www.youtube.com/watch?v=IzvsLe8w_Nw

2008-01-08 @ 16:25:28
Postat av: Lisa Andersson

Åhh ja längtar tills du kommer tillbaka till skolan igen, då får ja träffa dig varje dag kanske:D

2008-01-08 @ 17:01:49
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

jaaaaa, då slipper du mig inte!;)

och tack för låten! :')

2008-01-08 @ 20:00:58
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0