galna fisk-sjukan

igår var det söndag och jag fick stryk i minigolf, DOCK bara med 6 slag mot min golfare till pojkvän.
jag tappade suget och koncentrationen helt när en sten på banan styrde ut min boll på backen. blääää.
innan det ledde jag faktiskt!

vi var nämligen i långvind och efter en glass som plåster på såren gick vi ner till stranden och badade gärnet! simmade ut till en ö och luktade på fågelbajs med.

sjukt varmt i vattnet för att vara havet, 23-24 grader kanske och man ville aldrig gå upp på land.
på vägen hem stannade vi till vid byhedssjön och badade med idarna.

på kvällen kom den sjukaste åskan jag sett någonsin mullrade och vi mös ihop oss med syrran och spelade yatzy.
även där fick jag storstryk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0