garderobhjuwr

igår var vi till snäcken; jag, kicki och elin, senare kom ollebull och ännu senare kom johan och pappa:)
en rödbränd, aktiv dag i vågorna vart det, med många skratt.

på kvällen åkte vi till mina kusiner och blev fulla och sen in till stan på hudikkalaset.
ENGMANS KAPELL spelade och jag älskar dom.
så mkt att de fick se mina bröst:)

idag tog pappa, abbe, johan och jag båten ut på havet och brände fläsket lite mer:)

IKEAKASSAR ÄR JU BRA TYCKER JAG.
=)

efter lite pizza som jag "slängde kallvatten på" gav jag och johan oss ut på spännande äventyr runt ägorna.
vi besteg ENSILAGEbalar, fångade hästar på rymmen, ropade på kossor, (och de kom) åkte flakmoppe och lekte med abbe och som avslutning kollade vi på solnedgången och pratade om barndomen:)

nu ska vi äta chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0