kaos i hjärnan

jag vill ha ett oändligt, soligt lov nu.
vissa dagar är inte lika bra som andra, men det finns alltid ett ljus i tunneln:)

ibland måste jag stoppa mig själv och tänka efter hur jag eg hanterar situationer och gör mina val.

när jag har för mkt i hjärnan blir det kaos och det känns om möjligt som att det är ännu mer som snurrar än vad det är...
jag kan inte längre ta dagen som den kommer, utan försöker strukturera upp mitt liv så att jag inte ska behöva tänka mer än nödvändigt och fatta snabba beslut.
det tar tid och energi att planera sönder sin vardag, tid som man skulle kunna ägna åt precis det man känner för.
jag stressar upp mig själv.
nu har jag iaf konstaterat det och då är det lättare att få ordning på det.

jag vill inte leva ett schemalagt liv.
tack vännen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, livet är inte lätt!

2008-07-01 @ 18:03:40
Postat av: karin

nej, det är det inte.

2008-07-01 @ 19:47:28
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0