that's where i belong!

söndag
dagen efter med pizza och saw 4, precis som det ska vara.
det var en rätt sorglig dag och jag var lite deppig.
blev ingen stämma, lite dåligt väder och sviktande lust.

salle kom och hämtade oss hos kicki (som hade festen) och vi begav oss till idenor, där jag snabbt fann min telefon och började nätverka med dansare.
...vilket resulterade i att jag tog med mig lisa och åkte till hög och dansade!!:D

så länge sen jag dansade och jag hade så grymt roligt!
det var ingen optimal kväll, inte jättemkt folk eller så, men det gjorde inget! vi röjde gärnet och jag inser nu hur mkt jag har saknat människorna, atmosfären, musiken, stämningen och såklart dansen.
sjukt nöjd med att jag åkte fast jag var lite nere, det behövdes lite högslogen för att få min själ att lyfta igen!
jag hör hemma där.

-högslogen får fem av fem toasters, KANONJÄVLAKUL! (Y)

     
   
han tycker så mkt om att vara med på kort, så jag var snäll och tog några bilder i pausen:)
grattis i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0