åsk-rövat inlägg

dansen i jättendal var helt okej, mysig liksom, men inte så mkt fart på mig.. fick ett par riktigt bra danser före pausen, sen efter den kom jag aldrig riktigt igång igen. frös till och med stundvis!

min underbara andra hälft var uppe och väntade på mig, så vi var båda rätt sega efter några få timmars sömn, när vi släpade oss upp och åkte till furuvik med kicki och lillmosefisen.
det blev en mysig dag, vi hade tur med vädret och vi såg nog alla hjuwr:) spelade bort en hundring på chokladhjul med.
regnskogen och ormarna får fem av fem toasters, KANONkul. barnsligt förtjust':)
nu åskar det.

sen köpte vi med oss fyra wienerbröd, två krÄmbullar, en donut, tre mega negerbollar, två liter cola och en varsin påse lösgodis och åkte till torpet i skog och myste.
vann alla (två) omgångar yatzy med!

johan och jag sov tio timmar, kicki och moa betydligt färre, sen städade vi och sen åkte vi därifrån.
på hemvägen hann vi med fika hos deras mormor, loppis och påhälsning hemma hos mig och hästarna.

på kvällen åkte jag och dansade i hög, mkt folk och trevligt:)
saknade några favoriter plus att vissa favoriter har blivit upptäckta av fler och fler så det blir bara svårare att få tag i dom:(
orka, palla och thyst var kvällens ord.

datorn slog av när det åskade så jag publicerar det här lite försenade inlägget nu:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0