bergölivet

i måndags åkte vi buss till hudik från enånger ASTIDIGT på morgonen för johan skulle upp och jobba, så sen sov jag en stund hos honom och sen cyklade jag och badade själv!
och SEN mina damer och herrar, så tränade jag! tänkte träna tre gånger den här veckan och kolla om jag står på benen nästa vecka! 
hatar pulsfabrikens öppettider under sommaren, fortfarande.


sen åkte vi buss igen, denna gång till stamnäs, för vi skulle ut på bergön.
på tal om det så  mötte jag en ny vän den dagen oxå, på busshållsplatsen. Han gav mig  min säkerhetsnål som jag tappat bla. synd att han luktade rätt illa.

tänkte berätta för er hur bergö-livet går till.
enjoy;

-johan och jag kommer ut till bergön, det första vi gör är såklart att lägga ut nät!


-sen går vi ner till bryggan och kastade stenar och hittar fina blommor som vi fäster i tröjan


-sen löser vi jättesvåra korsord


-sen spelar johan dragspel tills han blir blå om fingrarna
 

-samtidigt kollar anders på musikvideor på youtube och jag knäpper kort med mobilen!


-och sen knäpper man kort på de fina tatueringar som kom till när korsorden inte gick så bra
 

mellan allt det där så vickar man ett par gånger, tar sig några tupplurar och grillar marshmallows :)
imorse var vi uppe klockan 06.00 och vickade, så nu sa jag ta mig en tupplur och sen ska jag ta mig an nästa träningspass och seeeen ska jag ut till bergön igen!

kos og klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0