äckligt dåliga mobilbilder. se och njut!

idag är det torsdag och jag tänkte lägga upp lite bilder som sammanfattar de senaste dagarna:)

frisörbesök hos gulliga marina som bjuder på fika:)
 

vi tog kajakerna och åkte till vitsand; hanna, hoppla, elin, jag och far..


johan skrämde ihjäl min syster med sky-liften.. vi har den när vi målar huset!


vi hade nyttigt mys!



vi blåste såpbubblor!
 


vi löste såklart korsord..


fler ville blåsa bubblor
och dricka te!
det finaste man har sätter man på bordet..



jag har fläskat och slappat som fan=)


dom där såpbubblorna är poppulära!


ollebull och abbe har myst


elin har värsta godisnappen!
som är skitäcklig!


och jag har en säng som numer står på fyra ben! oftast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0