mysig dag och mosig hjärna

idag -tisdag, har johan, jag, kicki och moa varit till ankarmon och badat och solat och myst:)

       

igår när jag var hemma var emma ensam för brorsan jobbade mellan två och tio, så då tog jag med mig henne till stan och så hyrde vi film och köpte sju kilo godis, MINST och så åkte vi till johan och hade myskväll tills fredrik slutade.
grät stora delar av filmen kändes det som, så jäkla sorglig och bra och johans öga blev faktiskt lite blött!

även att jag och johan tog en sen kvällspromenad igår.
även att jag köpt månadskort på bussen, finally.
även att jag är ett vrak nu.
även att jag skulle behöva en dusch och lite manikyr.
även att jag älskar min mamma.
även att jag älskar att jag kan prata i timmar med henne och gråta ur mig allt.
även att jag älskar hela min familj sjukt mkt!

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Kärlek!

2008-07-10 @ 18:38:43
URL: http://littlemoments.blogg.se/
Postat av: karin

massor till dig hjärtat!

2008-07-11 @ 13:30:14
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0