lärarkarin

igår kollade jag och broder på skräck och käkade chokladbollssmet:) alla huvudpersoner dog, som sig bör.

idag kompenserade vi med lite lagom slapp träning.
dock ska det erkännas att jag är lite skakis i armarna! vi pratar mkt, men när vi väl tar i så är det ordentligt:)
måste komma igång nu.
katastrof att pulsfabriken är stängd i två veckor! och precis när jag ska ta tag i min ohälsosamma livsstil!
ibland saknar jag kvällarna på pulsfabriken.


köttbullsmacka a la fredrik collin!

eftersom min säng är så kallad "sönderpökad" så sover jag numera här ute på kontoret när jag är hemma och här trivs jag bra.
luftigt, utanför husets väggar, ljust och fint och nära till datorn. (a)
kanske kan övertala resten att få flytta ut hit.

två dar kvar på kneget, sen är sommaren min!


den fruktade LÄRARPÄRMEN med all info om våra monster.


och såhär kul har eleverna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0