ko-jakt

igår sprang vi runt i skogen och jagade djur som var på rymmen. som belöning fick vi lyxfika - nybakade damsugare och delicatobollar i solen:)
johan jobbade.
jag åkte in och tränade lagom tills han slutade och sen satt jag på pulsfabriken i tre kvart utan tröja.

sen åkte vi till enånger och slöade till kl 22.00 och sen fick vi värsta rycket och tog elin och flakmoppen till det andra huset, där slöt fredrik upp med oss och vi sprang och jagade kor i det blöta gräset och dimman. har aldrig sett johan så rädd.

idag är en annan dag, men den började lika, med djur som smitit.
som belöning för fångsten den här gången fick man ta i elstängslet och köra traktor.
johan var en naturbegåvning utan dess like:)
på att ta i elstängsel alltså!

nu ska vi till snäcken och snorkla hoppas jag.

love this life

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

det känns skit tråkigt att inte du och jag umgås längre... =( hoppas jag finns kvar därinne nånstans

2008-07-29 @ 18:19:08
URL: http://littlemoments.blogg.se/
Postat av: karin

du finns kvar, var så säker.

det har varit mkt nu på slutet, både för dig och mig:)

snart börjar skolan, då blir det ordning och reda på saker igen..

du står mig nära, det har inte skett ngn förändring när det gäller det.

jag tänker inte tappa dig som nära vän och pussgurka, min lisafisa:)

puss på dig!

2008-07-29 @ 21:59:36
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0