7-timmars färden

onsdag
johan jobbar och jag tog tåget till mamma imorse.

sov en timme på tågstationen och under större delen av tågresan, sen när jag kom fram till gävle plockade mor upp mig och så åkte vi direkt till färila, lämnade skyltar och sen tillbaka till gävle.
tåget gick elva, sen åkte jag tåg och bil konstant fram till klockan sex, med avbrott för en kebabrulle i vallsta och filmhyrning osv i sandviken:)

skönt att bara prata i flera timmar i bilen, där man gör det som bäst;)
när vi kom tillbaka skrev jag vacker kylskåpspoesi och sen drack vi te och åt surdegsbröd. Sen gick vi en promenad och sjöng för hela forsbacka och till sist åt vi godis och kollade vi på georgia rule och grät ikapp till denna gripande och tragiska film.

många saker har gjort mig förbannad idag.
sådär så man är glad att man inte hamnar i en situation som vidrör ämnet för att man typ skulle slå ihjäl ngn.
får rysningar.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0