den lyckligaste flickan i världen

torsdag
jag kommer ut till boa efter jobbet och där är det nystädat och fint.
det ligger även ett brev och väntar på mig, det gulligaste jag sett i hela mitt liv.
tänker inte skriva vad det stod för det är nästan bara för mina ögon.
det är en karta bifogad som leder mig upp på berget i idenor, där uppe på toppen står johan kvick med tio röda rosor och väntar på mig i solen.

han hade gjort en underbart god kladdkaka, så vi åt kladdkaka och glass och drack loka och jag var antagligen lyckligast i hela världen.
det kom oxå en okänd hund och delade glädjen (och kladdkakan) med oss:)
sen satt vi i solen och blickade ut över hudik och myste till halv sju, då traskade vi ner igen.


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0