enönger kaaaar

idag har jag varit i enånger:)

har gått långpromenad, plockat en stor bukett blommor, städat kyl och frys (fem ketchupflaskor och tre öppnade konserver med oidentifierbart innehåll samt sex påsar tacochips!?) och lagat världsbra köttfärssås och spagetti.
har även tvättat tre tvättar, målat naglarna, packat och färgat bryn och fransar.

effektivbob karinkant idag:)

även att mina betyg kommit och pappa hade tjuvöppnat dom!
två g, sex mvg och resten vg av 17 ämnen.
med tanke på hur lite tid jag lagt ner på skolan är jag sjukt nöjd.

nu ska jag sova, all alone i min trasiga säng.

  pappa och mina blommor!  

   kylen, den nystädade. ketchup ngn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0