inälv pussas och kramas

helgen.

fredagen
grillning, kubb, GH3, film, sex med hjuwr, godis, fotboll mm hos lisafisa=) 
vi spöade grabbarna i kubb.. ungefär 4 matcher av 5;) viktigt!
sen spelade vi fotboll och jag och johan var så taggade att vi trillade ner i lisas stackars rabatt:)

bilder

lisa på bussen mot forsa


johan på bussen


johan framme i matnäs


sallyboy joinade hos lisa


sötnosar på promenad!


här vare hett... vid grillen:)


grillmasters



lördagen
50års fest vid dellen:)


vi hade tur med vädret!


min otroligt normala pojkvän


och sen däckade han..


dagen efter! fortfarande dellen:)



och dessa kirrade lunch


älsklingsälsklingen, min underbaraste gofis:)


vad mer kan man önska sig?


detta såklart:)


pojken fick slita


galnaste moa badade!


vi fick i uppdrag att hålla henne vaken i bilen påväg hem..


såhär bra gick det:) SÖT


sen åkte vi till enånger och jag dödade johans underläpp:)

NU BLIRE BLODOMLOPP!
vi har laddat med johans köttfärssås och makaroner.

/KC, Bob och Släggan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0