student

då var helgen nästan över och den har varit riktigt bra fram tills inatt typ.
blev SJUK.

i fredags var det student och på morgonen fixade vi lite i idenor inför mottagningen, sen åkte vi in till stan och uppvaktade studenterna.
vädergudarna var som tur var på vår sida och det vart trevligt som fan.
jag höll såklart på att få dubbla hjärtattacker när jag skulle hinna på alla studenter med rosor i tåget, men det gick bra!:D
minglet i parken var trevligt och jag och johan fick äran att pussas i sju år när alla släktingar ville ha pussbilder på oss:)

jag o anders i idenor:)


donerier..


salle!


kusin fialotta var glad


klockrent plakat!


fint leende. makes me happy:)


PUSS!


sen åkte johan corvette hem och vi åkte opel (?) utan AC.

kungligt.


Jern åkte oxå finbil till idenor:)


hemma i idenor igen


stilig!


mottagningen vart kanonbra och johan fick väldigt många och fina presenter, det var god mat och jag tror alla hade väldigt trevligt.
mot kvällen höll J inte igen direkt och det slutade i ett sprutfärgat badrum och en otvättad mobil, massor av skratt samt dans i boa.
sen begav vi oss till stadt för en utgång och jag hade sjukt kul med alla studenter:)

grillmästarna:D


tårtorna! observera den lilla söta laktostårtan


dödshandskarna och ölglaset!



vaknade kl 1 dagen efter och kände direkt att jag var förkyld.
åkte in till stan och fixade balfrilla och smink på jennifer och sen kikade jag på alla vackra flickor och pojkar tills de gick in, då åkte jag och febern hem och drack sjukt mkt glögg! underbart! speciellt när man är sjuk, det var det enda jag fick i mig.
johan var finast av alla både fredagen och lördagen förresten.
sjukt stolt flickvän:)

bilder från balen kommer senare.
nu ska vi åka och hämta johan i stan så att han får ta hand om sjuklingen.
kul att jag missar premiären i hög och att jag ska börja jobba imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0