veckan

glömde ju skriva om mitt första bad.
KAN vara att jag skäms för att berätta eftersom det var pinsamt sent i år.
det var före blodomloppet i måndags, jag och johan åkte till en sjö här i idenor och badade.
det var kanske 18 grader eller ngt sånt i vattnet.

blodomloppet gick skitbra, vi tog det lugnt och njöt, men sprang hela vägen.
efter fikade vi som svin och hade det übermysigt i det vackra vädret:)

även att jag har fått ett nytt sommarjobb:D
på sommarskolan, precis det jag ville ha, men inte trodde jag hade chans att få!

en annan trevlig sak som hände i veckan var en spontantur ut till snäcken med folk ur gamla klassen och så, massa enångrare. vi blev kvar typ hela dan och jag brände sönder hela mig:)

enångrare




sen kom sofisa med en av hennes och viktors skivor (som för övrigt är skitbra:) och passade på att bjuda över mig på en övernattning.
jag nappade och vi hade en kanonmysig, lugn kväll.

vi gjorde "omelett"


och åt godis såklart!



på torsdagen åkte jag och johan ut till bergön och var där till lördagen.
som vanligt underbart, kan inte önska mig mer än att vara där ute med honom.

båtturer, kärlek



johans nya hobby



vi tog upp nät


jag rensade fisk



som vi rökte


min badpojke


igår, lördag lånade vi konungens återkomst av johans bror och cyklade och köpte godis, sen hade vi mys framför olles nya, feta TV:)

idag har vi inte gjort ett skit, men nu blire bilbingo som det verkar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0