KCBOB SLÄGGANKANT

KLAR MED TVÅAN TYP!
:D
ge mig sommar och sol och slötid och en jävla massa kul.

har tränat idag. skönt.
har varit på en GRYM lunchkonsert med massa gamla pinsamma hitlåtar.
har även äte en halvgod kladdkaka på skutan, men med det bästa sällskapet iaf.
tog dock tid innan vi var på samma ställa allihopa, strulSlägganKant yrKcBob typ.
:)


nu ska jag försöka hålla mig vaken tills fotbollen är slut, sov fyra timmar i natt, vilket är för lite för mig!
hade söndagsspa igårnatt, måndagen till ära.


KC+BOB+KANTEN+SLÄGGAN
MMM

Kommentarer
Postat av: LisaAndersson

We rock!!!!

Älskar er ja;)

PUSS

2008-06-13 @ 18:39:47
Postat av: karin

vi älskar varandra allihopa och vi är så underbart bra ihop:)

2008-06-13 @ 20:20:47
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0