bildeeeer

tänker inte försöka blogga ikapp allt nu. men lägga upp en jävla massa bilder:)

kortfattat så har jag:

firat midsommar i känna; mys, kul, bra och med bäst sällskap:)

       

       


                              

       


       

underbar midsommar. tack.  



johan har fyllt år och vi gjorde världens bästa tårta. han fick dessutom massor med bra presenter, frukost på sängen av mig och sång vid middagsbordet av min familj plus respektive.

   

jag har gått och blivit en ordentlig fiskarfru/bitch/kärring. i lördags drog jag fyra abborrar, en gädda och en regnbåge.
DET NI!

              

jag har även jobbat i en vecka utan elever och planerat lektioner och prov och börjat denna vecka med elever.
känns som ett kul sommarjobb, men met mkt ansvar.
jag ska inte bara få eleverna att stå ut med att göra skolarbete två vekor av sommarlovet, de ska få g i kärnämnena oxå. hm.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0