bloggande i OPdatasalen

riktigt bra skoldag trots att jag varit sjukt trött.
somnade sent igår, satt och skrev om fetma i västvärlden och eldade upp mig så hemskt att jag kunde skrivit i timmar!

trots att jag somnade sent så vaknade jag utan att klockan ringt (glömde ställa den igår) prick kl 6.
med tre hela kvartar tills jag skulle gå till bussen så hann jag till och med duscha imorse förutom min långa frukost framför Tvn.
mina klasskompisar har sån tur ibland. jag både luktade gott och hade vaknat på rätt sida.

dagen började med en otroligt intressant stund på museet där vi följde anne franks historia i två timmar, dock kändes det som en halvtimme.
sen var vi på föreläsning i aulan, ingen mindre än kungen av kungsan var där och avslöjade sina minst sagt intressanta åsikter för oss=)
(hans utseende är ju inte direkt ngt minus heller)
han berättade till exempel att han hade sagt hästkuk fem gånger i TV. 
grym föreläsning.

nu börjar min sömnbrist komma ikapp mig, jag somnade på lektionen nyss, med pannan i bordet.

vill bara hem till min säng nu. funderar på att skippa träningen ikväll och ta en joggingrunda när jag kommer hem ist, vi slutar så sent och jag vill hem och sova en stund innan jag måste ta itu med läxorna.
mina linser skaver, tror jag råkade sprita lite för mkt imorse.
sjukt nöjd med mitt utseende idag dock, blått, vitt och svart är kanon. plus att jag älskar mina jeans. och min sjal. och mina flätor som nästan är långa igen.
intresseklubben sprängs av överbelastning, jag vet.
liksom mitt ego.
det behövs.

puss!

Kommentarer
Postat av: Krille

herrejävvlar hur skall jag hantera ALL DENNA INFORMATIIIIIOOOON!!!

2008-03-11 @ 22:56:51
Postat av: karin

jag finns tillgänglig om du har några frågor.

2008-03-12 @ 11:18:42
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0