e, som i elida, som i emo

nu har emma och jag kollat på melodifestivalen.
melodifestivalnörd som jag är, så prickade jag såklart in alla rätt på vilka som skulle gå vidare, vilka som skulle gå till andra chansen och vilka som skulle gå till final.

vi diskuterar oansvariga (SÅ JÄVLA PUCKADE) ungdomar som gör inbrott, stjäl en bil och kör den (utan körkort) till gävle för att krocka mot en lyktstolpe.
sen gör man dessutom sitt bästa för att så många som möjligt ska uppmärksamma det och tala om hur mkt de gråtit för deras skull.
jag passar mig för att döma människor, alla gör misstag, men OM man skulle göra en sån grej så borde man väl ändå inte söka uppmärksamhet runt det?
man borde skämmas så mkt över att man riskerat oskyldiga människors liv att man vill gå under jorden.
fem människor till sjukhus, hoppas de lärt sig ngt.

"dagens ungdom -SUCK"

emma har en tröja som jag måste ha.
tvingade henne att strippa i mitt sovrum och byta kläder med mig och den satt som ett smäck.
måste nog köpa mig en egen. en röd.
har kommit på att jag gillar rött. och ROSA! köpte en rosa tröja idag i Gävle:D riktigt skrikigt rosa dessutom.
jag får sämre betyg, färgar håret svart och köper knallrosa kläder. det går verkligen utför elida.

nu är det tre timmar tills jag ska upp igen.
får bli en power-nap!:D

good bye my lovers







Kommentarer
Postat av: Emma

Köp tröjan! :D

2008-03-02 @ 17:18:15
Postat av: karin

JAA jag ska:D:D
mina gratissms är slut btw;)

2008-03-02 @ 21:59:55
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: emma

jasså
märker det..
hmm du får skaffa nya ! :D

2008-03-02 @ 22:02:35
Postat av: karin

jaa, det måste jag verkligen. jag är smsberoende=)

2008-03-03 @ 14:31:27
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Emma

att du är ja!
men du fanns bara en röd tröja kvar i strl S

2008-03-03 @ 17:39:08
Postat av: karin

gaaah måste in till stan imorn!!

2008-03-03 @ 23:36:33
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: emma

ja det måste du!

2008-03-04 @ 00:52:43
Postat av: karin

lååångt efter läggdags för dig nu;)

2008-03-04 @ 01:45:36
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: emma

men näe !
haru köpt tröjan eller?

2008-03-04 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0