elida mellan lakanen

ligger och drar mig i sängen med datorn som sällskap.

käkade frukost under täcket till ett desperate housewives-avsnitt och sen orkade jag inte riktigt kliva upp igen.
solen skiner ute och jag tror jag ska göra ett ryck snart och ta en långpromenad.
skulle vilja lägga in massa ny musik på ipoden så att jag kan njuta maximalt av promenaden, men min datasladd till ipoden är ute på kontoret och där sover fredrik och emma. vill inte väcka dem.
ett annat problem är att mina lurar har gått sönder och jag måste använda ett par sämre.

det är inga u-landsproblem, jag vet, men musiken är den största anledningen till att jag går ut och går, så det förstör liksom om jag inte kan lyssna på bra musik med bra ljud.
gud vad patetiskt det lät.

jag är så jävla bortskämd och kräsen.

nu ska jag plocka undan disken efter mig och ta min ipod med den uttjatade musiken och de dåliga lurarna och gå ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0