ensam hemma-kupp

det är helt okej att ha sportlov.

i tisdags kom jag på att jag skulle gå på utflykt i solen.
sagt och gjort, jag packade ryggsäcken med kameran, fika, ipod, mobil och annat livsnödvändigt.
hade förrsten gjort te som jag tog med, men det smakade umgefär lika gott som kaffe, för det hade varit KAFFE i thermosen innan. jävla shiiit faan som R&R skulle sagt.

igår tog jag bussen till stan och käkade tacos på zapatabar med markus, maria, theo och johanna.
vi satt där i tre och en halv timme. vi kan käka vi! (och skvallra?!)
sen ägnade jag mig åt bankärenden (vuxet, I know) och shopping. köpte ett par aaaassnygga jeans bla och beställde en svart skinnjacka! WAAAHOOOO

på kvällen gjorde jag en kupp.
hanna och pappa var i enköping och mamma jobbade.
så då ringde jag mamma och sa att jag skulle bort, så hon inte behövde komma hem, utan kunde sova kvar i sandviken och vipps så hade jag hela huset för mig själv:D
köpte med mig godis hem och hade en myskväll med my self and only me. och abbe som räddade mig från spökena.
jag MÅSTE ta chansen att vara själv ibland, det är så fruktansvärt skönt när huset alltid är fullt annars.

idag har jag sprungit och städat toalettskåpen och mina 6 necessärer. hade ingen aning om att jag hade så många. det värsta är att alla är så fulla att de knappt går att stänga och tre av dem är jättestora!

hm jaja. nu ska jag gå in och duscha.
ikväll ska vi ha tjejkväll hos amanda=) laga mat ihop och ha det mys. ska bli så skönt att umgås med dem.
har insett att det är dom enda som känner mig på riktigt. de vet vem jag är innanför allt. och vem jag var innan allt.

Kommentarer
Postat av: Emma

vet inte jag vem du är ? :(

2008-03-06 @ 19:16:02
Postat av: karin

jo, kanske du oxå då;)
men du är ju oxå en sån, som kännt mig typ alltid.
puss påre gumman min

2008-03-06 @ 23:03:12
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Emma

Bra! :)
hade du kul igår ?

2008-03-07 @ 11:22:27
Postat av: karin

haha ja, faktiskt:)
det blir ju så roligt som man gör det;)
jag mår helt okej oxå, så jag drar en till utgång ikväll..

2008-03-08 @ 11:45:53
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Emma

jassså hade du kul igår då?:)
ja har min tröja hos dig

2008-03-09 @ 12:33:50
Postat av: Joooohan

Jag skulle nog villja komma med det torra konstaterandet att den EEENDA som riktigt kan känna dig karin, är DU! :-) /J

2008-03-10 @ 17:20:19
Postat av: karin

hm. jag tror du har utvecklat en besatthet i förhållande till min integritet;)
ibland är dina övermogna kommentarer bra. det tråkiga är att du alltid har rätt=)
puss!

2008-03-10 @ 22:48:48
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0