hållbart samhälle?

nu har vi vinkat av pappa, henrik kusin och henrik trolin (och en för mig okänd man) och de har gett sig av till mora.
själv ska jag åka halv fem imornbitti. det är ju så man längtar=)

jennie och jag hade myspys igår.
efter mitt velande om vad jag skulle ha för fika så fick jag hjälp av en okänd, mörk snygging och vi kunde sätta oss och äta oss tjocka och ha livliga diskussiner om miljöproblem.
sen gick vi på bio, jumper som sagt, den slutade väldigt abrupt, men var helt okej.

jag har helt snöat in på miljöproblem, imorse tog jag pappas plats i mina föräldrars säng och pratade genmanipulering och människosläktets undergång med min stackars pömsiga mor.
nu ska jag ta henne och åka till gävle och strosa runt lite:) vi behöver umgosa känner jag.

eftersom jag ska rädda världen från miljöförstöringen så är det här lite motsägelsefullt, men den egenteliga anledningen till att jag vill åka till gävle är bilresan. jag skulle eg kunna shoppa lika bra i hudik.
men vi har så bra, djupa diskussioner när vi åker bil. det är liksom våran grej.

eftersom jag ska kliva upp runt tre imorn så blir det ingen utgång för mig ikväll.
istället ska jag kolla på melodifestivalen med emma.
vi har oxå samlat på oss en heeeel del att diskutera, så det blir intressant:)

nu ska vi nog dra oss mot gävle och släppa ut lite koldioxid.
so long

Kommentarer
Postat av: emma

pömsig

;)

2008-03-02 @ 22:01:54
Postat av: karin

HAHA. det är ju bara typiskt mig.

2008-03-03 @ 14:32:35
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Joooohan

Haha. Om alla diskuterar miljöproblemen som du så blire nog lite svårt att få ordning på det... Inte bara att ni åkte bil för att disskutera... ni åkte bil in till stan för att KONSUMERA ännu mera.. haha. stanna hemma och sy egna kläder istället! :-)
/Kram/Johan

2008-03-03 @ 16:22:04
Postat av: karin

japp, så blir vi enstöringar och slutar utveckla vår sociala kompetens och samhällets utveckling!
vi kan enstöra oss tillsammans.
och så kan vi skaffa barn som inte kommer att veta vad en dator är, eller hur man startar en bil.

2008-03-03 @ 23:36:06
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0