hat

min telefon är bajs.
det går inte att gå in på program och det påstås att jag inte har halebop.
vilket medför att jag inte kan ladda den.
jag hatar den. vi försökte döda den idag, vi till och med kastade den i golvet, men den överlevde den jäveln.

vidare så hatar jag datorer och internet-uppkopplingar som hatar mig minst lika mkt.

och så hatar jag vädret oxå.

och att jag fegar ibland.

och att inte ha pengar att shoppa upp hela världen med.

och att jag inte faller för snälla killar.

och att folk äter sig sjuka när det finns barn som svälter. (kommer från en shoppingberoendes käft, jag vet)

och att ha dåligt samvete och känna skuld.

och att jag ens bryr mig om att jag inte har obegränsat med pengar att shoppa för.

och att jag känner skuld

och att jag har så mkt att hata.

det här blev en väldig massa hat.
imorn ska jag skriva en lista om allt jag älskar ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0