It's a very, very mad world

idag har det varit en konstig dag.
vaknade och var på g.

satte mig och kollade igenom bilder på syrrans dator, hittade en mapp som hette "karins bilder" och där fanns foton jag inte sett på länge.
minnen, så underbara och så fruktansvärda.

körde på ett tag och brände skivor och käkade och så
sen blev det totalt kortslutning.
gick in på mitt rum, stängde dörren, la mig på sängen, satte lurarna i öronen och grät till mad world.
någonstans där somnade jag och vaknade tre timmar senare.


det kunde varit så mkt värre

det kunde varit så mkt bättre




All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for their daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I want to drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow
And I find it kind of funny I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had


Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Gumman då:/ Finns här ja

2008-03-25 @ 21:05:30
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: Lisa Andersson

Också skulle det vara ett Hjärta men det funka inte

2008-03-25 @ 21:06:42
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

åh vad söt du är!
det värmde lika mkt utan hjärta:)
vet inte vrf det inte funkar att göra såna..
men du får ett sånt här av mig(L)
puss på dig

2008-03-26 @ 08:57:48
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0