känslosamma elida

jag såg klart juno igår och grät.
efter att ha följt juno i hela filmen så blev jag jättekänslosam när vattnet gick och kunde inte hålla tillbaka tårarna! och jag log med hela ansiktet samtidigt.
vilken syn.
är så glad att ingen såg mig då.

sen såg jag på Americas funniest homevideos och skrattade så högt att jag började skratta ännu mer, åt min egen töntighet.
minst lika glad att ingen såg mig då.
det var en sån där film när folk ramlar och slår sig.
det är sann skadeglädje det!

sitter av lite tid i datasalen, vi ska till rehab på studiebesök snart. björn går varm på youtube.
sen ska jag träna och sola och sen hem och SOVA.
har två lektioner och ett möte med en hjärtsköterska imorn och sen en psykologilektion på torsdag, sen har jag loooov=)
även att jag ska på massage imorn.

pussen flyger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0