lovets sista ljuva dagar

hade skrivit ett aslångt blogginlägg om torsdagen och fredagen, men det gick inte att publicera. jag är rätt glad för det när jag tänker efter, för jag är rädd att jag skrämmer bort folk med mina brutalt långa inlägg.

i torsdags var jag med mina favorittjejer.
sjukt kul kväll. och flötig.
vi lekte som barn, sådär så svetten rinner.
skrek och jagade varandra och brottades=) har inte busat på det sättet på flera år, det var sjukt befriande.
vi lagade en trerättersmiddag (kanske lite ojämt fördelade uppgifter, men alla hjälpte till iaf!)
toast med skagenröra
flygande jacob
cheesecake med frysta hallon
vi åt som karlar.
när skaran tunnades ut frammåt småtimmarna kollade vi på saw3, vi hade gjort en tabbe och laddat ner den ocensurerade, men det gick bra med filtar och kuddar till hjälp.

i fredags gick jag på stan med thomas och fredrik.
skulle hitta festkläder till helgen, men det är ju så sjukt mkt roligare att kolla på killkläder! hittade inget till mig själv, dock en tröja som var som skapt för thomas och han slog till direkt.
vi letade även frenetiskt efter en frisör som hade en tid för fredrik, sjukt hur många frisörer det finns i hudik och ännu sjukare att inte en enda har en klipptid! (kan bero på att de trodde saxen skulle fastna i det långa svallet) förutom 12-minutersturken, men av ngn anledning nekade fredrik både honom och mig och thomas att klippa.
efter en tur till frasses med fisken som otroligt nog inte blev skjuten i sina donken-arbetskläder, skickade jag hem pojkarna och gick en runda på stan själv, hittade en söt skjortklänning på gina=)

på kvällen var det fest på stadt, hamnade på ngn knepig förfest på björkberg, kände inte en käft förutom de jag åkte med och typ tre till.
fast efter lite trolleri känner man ju de flesta iaf.
var en helt okej kväll, massor med galen dans, klängiga pojkar och fylle-trevliga människor=)
minus för bråk, brutala skavsår, klängiga pojkar och fylle-trevliga människor.
av ngn anledning kom jag, emma och markus Å på den intelligenta idén att vi skulle gå till statoil och köpa glass i väntan på skjuts hem, det var typ döden för mina fötter.

igår var det 8 mars och vi drog på oss våra röda strumpor och åt skaldjurssoppa med en feministväninna.
efter lite överläggning kom jag fram till att jag var redo för mer fest, så det blev en till kväll på stadt. måste ju ha en värdig avslutning på lovet tänkte jag.
efter lite lömskt förfestande här åkte vi in till stan och valde stadt igen, eftersom smalare än thord spelade och det var ett intressant gäng pojkar som skulle dit.
det blev en helt otroligt lyckad kväll, svetten rann i takt till thords ljuva stämma. träffade jättemkt trevligt folk och vi fick ihop ett sanslöst galet gäng att festa med.

idag är det söndag och imorn börjar skolan. skulle vilja spy på skiten.
BLÄÄÄÄÄ

nämen:O
lyckades ju knåpa ihop ett nytt långt inlägg!

så kan det gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0