massage nu och för alltid

idag har det hänt grejer.

2 lektioner -idrott och svenska
träning på pulsfabriken
möte med hjärtsköterskan på sjukhuset
bankärende
mat på skutan
massage på friskhuset
bugg på IOGT

mötet med hjärtsköterskan blev väldigt improviserat, men jag och frida styrde upp det jäkligt bra måste jag säga!

massagen är väl det jag är mest nöjd med ändå. vilket bra intiativ av mig!
johan på friskhuset (rekomenderar honom starkt) tog sig an mig och det känns efteråt att det var välbehövligt.

direkt när jag la mig talade han om för mig att jag vilar på högra benet när jag står och alltid sitter med benen i kors, alltid samma ben överst.
min rygg är inte sned, som folk säger, det är mina ben som blivit olika långa!
men det fixa vi, så nu känns det som att benen är olika långa när höfterna gett med sig.
det fanns allt möjligt spännande att trycka på på min kropp och ont gjorde det, men nu efteråt är det otroooligt skönt.

sen avslutade han med att braka loss min kropp.
DET var läskigt! gud vad det knakade och brakade! helt sanslöst, har aldrig hört ngt liknande.
det sista han sa när jag gick var att det syntes på min gång vad han gjort och det kändes oxå kan jag lova. trodde inte jag skulle kunna styra höfterna när jag klev upp!

sen buggade jag som sagt och vi har så mysig grupp. älskar oss.

slocknade när jag kom hem och vart väckt av sofisa och viktor som gjorde en visit i mitt sovrum(:
så sen hamnade jag här.

jobbigast idag var att jag glömde mobilen hemma! känner mig så handikappad då. rätt illa eg, ett inlärt behov.

nu är klockan snart tolv och här sitter jag och halsar vaniljyoghurt.
pratar oxå med sys på msn, hon och brorsan kommer hem imorn! wiiiieee:D
fixade min bankdosa idag för er som vill veta. det har inte funkat att logga in med den.

ääh nu skriver jag bara massa skit.
godnatt





FRÅN OCH MED KL 10 IMORN HAR JAG LOV
tack:)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

God natt ;)

2008-03-19 @ 23:56:19
URL: http://the411.blogg.se
Postat av: N

Åh jag älskar att få massage!

2008-03-19 @ 23:59:36
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: karin

jaaaa, det är ju underbart! mer massage åt folket:D

nattinatti flickor

2008-03-20 @ 00:13:13
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0