masser med planeeer

sjukt tungt att springa idag.
pip i andningen, smärta i bröstet, ben som inte vill ta mig nånstans. bläääää.

mjaa, jag hoppas verkligen att ni antecknade det där.
hm.


nu blire en dusch, sen får ödet utvisa nästa steg.
inga egenteliga planer ikväll, eftersom jag inte orkar med nonstop dans i östersund, ist har jag överfullt med planer imornkväll;
folkmusik café på IOGT skulle va kul att kolla vad det är för ngt, dans på folkan, (nytt favoritband sen maran, spelar sjukt bra låtar) dans i matfors, krogen med amanda och julia och bio/filmkväll med jennie.
med min beslutsångest är det plågsamt med en sån kväll.




snart äre dags för boogart/shake i sundsvall och sen en mara i skelleftehamn tralallaaala
och (ja, det är ju ett tag kvar) i sommar ska jag på yran! biljetter kirrade!:D
och även biljetter till stenegård och rhapsody in rock. mjamja:D

känner för bad nu. det blir bad efter duschen.

mm häj



Kommentarer
Postat av: Joooohan

haha. du e inte klok. bad efter duschen???? Men då blir du ju ordentligt ren inför folkmusikcafeet på lörda... haha. ses. /J

2008-03-28 @ 15:56:14
Postat av: karin

ja, hade du sett mig innan dusch och bad så hade du antagligen personligen bett mig att skrubba gärnet hela vägen fram till imorn kväll:) maha.
men nu glääänser jag som disken i reklamen.
see ya

2008-03-28 @ 17:58:56
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0