skärtorsdag-annandag påsk

tänkte sammanfatta påskhelgen lite.

skärtorsdag
syskonen kom hem, hade det allmänt mys bara, såg ngn film och så trorja och åt väl ngt gott.

långfredag
upp och ut på isen, angling och allt vad det innebär
långprommis med mor, far och elin
myskväll igen, åt påskbord

påskafton
lisa kom, den underbara människan:)
vi åt påskbord igen
hela familjen plus emma och lisa åkte in till stan och gick på dans, kanonkväll, verkligen.

påskdagen
lisa och jag solade och sen gick vi till nyhuset och hade en lång och välbehövlig pratstund, pratade ur mig ordentligt. fick dessutom lisa att gråta. hehe.
åkte till frigge på förfest, sen till bygdegårn i delsbo och kollade på hjärter dam (winnerbäck-covers) och ett kizz-coverband. röj!:D

annandag påsk
lisa o jag sov i frigge och därifrån åkte jag och mina systrar plus honken till hassela och åkte skidor, härlig, solig dag:)






Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Tack för den underbara helgen och den välbehövliga pratstunden! Tycker om dig grymt mkt gumman! Pusspuss!

2008-03-25 @ 14:03:21
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

men tack själv!
jag behövde verkligen prata av mig lite, tack för att du lyssnar så bra.
puss på dig!

2008-03-25 @ 16:32:47
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0