slö-skrivande

lite sliten idag.
har inte gjort nånting vettigt på hela dan egentligen.
fia kom en sväng och hämtade grejer och så, annars har det varit rätt dött.. har kollat på miami ink med broder och lagt upp bilder på facebook.
that's about it.
skönt som fan.
kom förresten på att jag ska lägga upp ngn bild här med, glömmer liksom bort det.

gårdagskvällen vart precis så kanon som jag planerat=)
fia kom, vi åt fruktsallad och drack oss berusade i badet, gjorde oss iordning och åkte in till stan, träffade lisa och gick in på bockarna.
efter en kulkväll blodade sofisa ner golvet och vi fick rådet att åka till akuten så det gjorde vi.
hon hade klivit på en krossad glasflaska och skurit sig i foten, stackarn.

känner inte för en dubbel även denna helg, får se vad jag hittar på ikväll.
alternativen är: dans till dåligt band, hemmakväll med familjen, bio, film med vän(ner) eller fest, vilket inte tilltalar mig nu.
det som låter bäst i mina öron är dans till dåligt band (om jag inte hade behövt göra mig iordning, vilket känns jobbigt) och hemmakväll.
saw 4 lockar lite oxå, men det får vänta.

har inte hunnit med att göra ingenting på ett tag, så jag känner för att fortsätta i dagens slappa tecken.
jag tror helt seriöst att det är direkt farligt för själens fågel att göra ingenting alltför sällan.

sitter och funderar på hur många underbara vänner jag har som jag känner att jag inte hinner med att umgås med så mkt som jag vill. borde eg passa på ikv?
fan igen.

nu kom jag till nästa slutsats.
grejen är att jag inte känner för att umgås just ikväll.
jag vill inte göra ngt jag inte har lust med på min lediga tid.

over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0