snuskiga erbjudanden

rolig skoldag.
två timmars psykologi och diskussioner på samhällen.
de flesta i vår klass anser tydligen att vi har yttrandefrihet i sverige, men inte i skolan.

sen gick jag på stan med lisa, fredrik och markus och när de droppat kom hanna och pappa in.
de senast nämnda sprang jag i sportaffärer med, köpte nya slalompjäxor och täckbyxor så här i slutet av vintern (?)
sen gick vi och käkade på skutan, mysigt värre.

nu har jag planer på att prova igenom min systers garderob eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig imorn.
lisa har ju blivit stor hon med och vi ska gå på krogen=)

dagens:
-åh, jag vill oxå rida
-du kan ju komma hem till mig

Kommentarer
Postat av: Hästen

ja du...man kan rida på många sätt så hoppas att detta inte tolkas fel:P
Men fast jag är en riktigt bra häst så passar isländarna bättre ;) krammmmmar

2008-03-13 @ 20:25:53
Postat av: karin

men islandshästar kan jag ju rida när som helst annars;)
menmen.
får jag inte dig så får jag väl nöja mig med hästarna.

2008-03-14 @ 11:25:06
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Hästen

en häst kan ju inte säga vad den vill........det är ryttaren det hänger på;)
annars står jag i stallet och väntar..

2008-03-14 @ 16:50:50
Postat av: karin

fan va du är goooo.
om du är beredd att vänta, så vänta tills jag gått ut gymnasiet, sen köper/ärver vi huset och börjar med en pojke. sen tre flickor, eller en pojke och två flickor.
fyra ska det ju va;)

2008-03-14 @ 18:23:32
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: J-O

Haha ska du norpa hannas kläder:P Åh ja rida är kul:P Saknar de:/

2008-03-14 @ 18:55:45
Postat av: karin

ja, det är kanon att ha systrar när man inte vet vad man ska ha på sig:D

2008-03-15 @ 10:58:59
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0