typisk op-dag

igår tog jag ett långt, hett, skummande bubbelbad med tända ljus, badoljor, hårinpackning, ansiktsmask, lugna favoriter, vindruvor och te.
lovely=)

idag har det varit en typisk OP-dag.
vaknade lite väl sent och fick äta frukost och borsta tänderna i bilen.
pappa skjutsade mig eftersom jag vaknat när bussen gått och för att han är så stolt över sin nya king cab.
blev svettigt när jag skulle äta filen i bilen. (rim, jarrå!)

vi hade idrott första timmen och körde step-up plus styrkestationer, vilket i teorin borde vara jobbigt, men man blev knappt svettig.
det tar sån tid att förklara instruktioner för en OPklass att nästan inget av lektionen är kvar sen.

efter det hade vi inga fler lektioner.
(vi skulle jobba självständigt på svenskalektionen och omvårdnadslektionen)
men som vanligt var vi kvar på skolan iaf.
gratis lunch vill man ju inte missa.
eller att hänga i OPdatasalen och kolla på roliga youtube-klipp.

när klockan blev typ ett (slutade 10) bestämde jag mig för att det var dags att dra mig hemmåt eftersom jag ville mer än hem och vända innan jag skulle in till stan igen och bugga.
fick sällskap av fredrik och vi tog en fika på skutan innan min buss gick.
MEN vi åt varken glass eller kakor. gissa varför?
jooo för vi har gjort en avstå-från-godis&sånt-pakt! känns sjukt bra, jag är värsta pepp:D
vi hade en hel del intressanta diskussinoer vill jag lova, mkt trevligt.

även att kavaljer till balen är kirrat.
det blev precis den jag ville ha:)

dagens
-eller äre två ballar
-men kläm inte på dom!


OBS
fattas killar till buggen, så ni är väääldigt hjärtligt välkommna! (även tjejer såklart)
halv sju på onsdagar i IOGT-lokalen i hudik.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack för fint sällskap, jag tycker det är bra att ha en vän som dig i dessa lägen.
Att veta att riktiga vänner existerar är nu bevisat.
Kramar till dig vännen

2008-03-12 @ 18:20:03
Postat av: jennifer

sååå vem blev kavaljeren då?!? =)

2008-03-12 @ 20:15:06
Postat av: karin

tack fredrik, det betyder mkt.
kraaaaaam=)!

2008-03-12 @ 21:49:33
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: karin

precis den jag ville ha;)
bromans bästa kille.

2008-03-13 @ 10:33:17
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Anonym

My o my I wonder who it could be...I've a feeling that it's *******

2008-03-17 @ 16:56:23
Postat av: karin

hm och jag gissar att du är... markus?
det var rätt antal bokstäver iaf;) och så vet jag att du vet att vi ska gå ihop han och jag.

2008-03-17 @ 18:27:35
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Markus

Bing bing bing jackpot ;) kul att ni hittade en partner att gå med iaf :)
Den här gången ska jag försöka komma ihåg namnet också :P

2008-03-17 @ 21:36:28
Postat av: karin

bra gjort att du kom ihåg namnet markus;)
och ja, det var ju tur att vi hittade ngn att gå med haha

2008-03-17 @ 21:44:03
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0