bra helg, som alltid med dig

kanon helg!

fredagen bjöd på en spontan utgång med karln, salle, lisa, brorsan och jonas larsson på bockarna.
har aldrig så roligt som med det bästa sällskapet, vi stjärtar vem som helst;)
klämde sen in oss fyra st i boa och sov i tre timmar för att sen kliva upp och åka och fiska i långsbo.

helt okej fisketur, 6 regnbågar och en gädda:D
johan föder min familj med fisk, har smörat in sig rejält där sötnosen.
såg även de stackars människorna i karnevalen, skulle inte vilja stå på ett flak i snöslasket som har mage att komma nu.
efter fisketuren åkte jag och lisa till enånger och åt och sov för att sen vakna alldeles för sent av att vår skjuts till stan stog utanför och väntade på oss.
behöver jag säga att de fick åka utan oss?

efter ett par paniksamtal kastade vi oss i duschen och stressade iväg till stan med broder för att dansa till shake:)
blev en kanonkväll med bra dans, fredrik och jag ägde sönder sista låtarna med vårt älgande runt golvet! vi var även upp på august och kikade på favoriterna FEJK! och röjde nyktra.
efter det åkte vi tillbaka till mysboa och grabbarna som faktiskt var vakna och väntade på oss.
även att de städat boa, så jag slapp. hehe

idag har johan åkt och fiskat igen och jag, salle och lisa kollar på talang.
vill att johan ska komma hem nu, känner mig ensam fast han nästan nyss åkte.
behöver honom, speciellt nu eftersom jag SLAGIT RYGGEN.
fitta
så jävla synd om mig.




uppdatering med bilder från i lördags


blodig som få efter fiskmassakern      blockmongo           del av fångsten

Kommentarer
Postat av: Jennifer

mäh vad har du gjort med ryggen din stackare?!?

2008-05-18 @ 15:54:10
Postat av: karin

som jag alltid gör, kastar mig in i saker:)
;) puss!

2008-05-18 @ 21:23:21
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0