bränd helg

sjukt varm helg måste jag säga!
förutom idag.

i fredags kom lisa hit och vi gick till sofisa och hade "filmkväll".
det enda vi såg var dock varandra över köksbordet:)
alinda kom oxå dit och vi pratade tjejsnack som aldrig förr! väldigt mysigt och bra, behövdes känner jag.

lisa och jag drog oss hemmåt runt halv tre och slocknade ganska direkt.

vaknade av att svetten rann mellan lisas lår och mitt, då var klockan typ 8.
vi studsade upp och käkade frukost i solen och sen la vi oss och solade järnet till klockan elva då vi gick och mötte fia och promenerade till brovallen och kikade på fotboll:)
enånger piskade delsbo, det slutade 5-0 till enånger.

provspelade bingobrickor åt EIK och sen fick vi skjuts hem, där vi fikade i solen med hanna, elin och fialotta andersson.

på kvällen var jag ut och käkade på texas med mamma, pappa, elin, hanna, honken, erik och eva och hoppla.
väldigt god mat och väldigt bitchig personal.

idag fyller min kära syster år och jag fetar mig som fan:)
ikväll åker jag till älsklingen som jag saknar mer än vanligt efter en hel helg utan honom.

just ja.
höll på att glömma det viktigaste!
VÄRST är ju min vackra bränna efter fotbollsmatchen.
har aldrig sett ngt liknande, så sjukt fult!
efter linnet och efter mina leggings, helt sjukt vilka skarpa linjer! fattar inte hur jag ska lyckas få bort dom.
ska lägga in en bild ngn dag.

mer fika åt folket!
mamma har gjort en sjukt god kladdkaka som jag ska äta upp nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Kanon helg! Tack tjejer!
Och din bränna sen;) grattis:P
Tycker om dig gummsi! PUSS

2008-05-11 @ 18:43:41
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

höhö kommer ha kvar brännan hela sommarn!
om typ två timmar ska vi träna skiten ur oss du och jag.
och knäcka grabbarna;)
tycker om dig meeeed lisafisa och tack för en trevlig helg!=)

2008-05-13 @ 13:41:00
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0