elida?

så jävla slutkörd.
det är alldeles för mkt nu, orkar inte mer.
önskar att jag kunde se det positiva i tillvaron, det finns så mkt fint, men just nu ser jag bara mörker.
och det blir mörkare och mörkare.

jag tappar bort mig själv och det är inte roligt.
känns som att jag hamnar i en annan värld, där mina nära inte finns, när jag som mest behöver dom har jag ingen ork att be om stöd.
stress och hjärtklappning kommer av ingenting och jag är inte kapabel att fatta några beslut över huvud taget, tror att allt blir fel och skiter sig om jag tar kontrollen över någonting.

jag kör på, men kommer ingenstans.

vill bara vakna upp en morgon och känna doften av sommar och LIV.
jag behöver hitta en vändpunkt, hitta mig själv och det som är bäst för mig.

min otroligt kloka pojkvän sa en gång till mig:
-vad är egentligen viktigare än dig själv?


Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Jag finns här, det vet du! :)
Du är bara fööör BRA!! Du betyder så otroligt mkt för mig och du har gett mitt liv så mkt bra saker, du är en sån härlig tjej Karin!
Snart är det sommar gumman och då ska vi göra mkt roliga saker:D
Tycker om dig! PUSSPUSS!

2008-05-14 @ 20:26:24
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

åh vad glad jag blir!
du betyder mkt för mig med ska du veta:)
det är skönt att känna att man har stöd från ngn oavsett vad det gäller.

och JA vi ska ha så jävla kul i sommar!
underbaring!
nu ska jag leta upp dig på skolan och ge dig en stor kram!
PUSS!

2008-05-15 @ 09:23:50
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0