en bra valborg och ett par slappa dagar:)

min valborg blev väldigt lyckad.
söp som ett svin och hade kul.
först var vi på grillfest hos salle och mickis, mkt och trevligt folk, god mat, lagom mkt sprit, bra lägenhet, bra musik och soligt och fint:)
sen åkte vi in till stan och gick på bockarna.
väl tillbaka i idenor somnade jag till en halvtimme för att sen vakna och må illa.
sen hade jag min värsta bakfylla någonsin under torsdagen och sa åter igen till mig själv att jag aldrig mer skulle dricka.

torsdagen spenderades med lisa och johan i idenor, jag åt en dubbel sats chokladbollar och så åkte jag och johan moppe till hemköp och handlade så vi kunde käka tacos.
mkt gott.
sen kom salle och hälsade på och vi hade en slapp och fet kväll med lite GH och partymusik, lisa och jag hoppade i sängen och shakade loss som vildar.

på fredagen var jag in till stan med dösen, nylle och fredrik och våldgästade sjukhuset, polisen och brandstationen och övertalade dom om att låta oss fota till vårt projektarbete.
vissa var jävligt jobbiga och vissa var snälla och rara.
rätt trevligt, fick ligga och spela offer i en ambulans igen och vi fick gratis fika.

sen hämtade karln mig och vi åkte ut till dellen och firade hans mor som fyllde år:)
mysigt och mer fika!

idag är det lördag och vi har haft ÄNNU en slapp dag med massa svull:)
cyklade till johans syster med familj och var där hela soliga dagen.
grillade burgare, spelade pingis, solade, myste med lillfisen i huset, kollade på en asbra film och svullade godis.
sen cyklade vi hem igen och nu ligger karln och skriker efter pussar.
så jävla söt.

jag skulle kunna skrivit att jag haft en bra valborg och ett par slappa dagar, men jag tänkte bjuda på en rejäl uppdatering om mitt intressanta liv.
antar att det uppskattades liksom.
HIHI

over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0