fyllevurpan

jag ramlade i tisdags.
fyllevurpa fast utan sprit, mitt på blanka dagen, innomhus på ett platt, rent golv.
världens magplask, så jag har blåmärken på både armbågar och knän! typiskt elidan.
ingen såg, däremot hörde johan och olle smällen=) sen diskuterade vi hur man skulle reagerat om man gjort det på typ en släktträff hos killen och kom fram till att man skulle fejka någonting, ett anfall eller yrsel typ.
jag skulle antagligen legat kvar och skrattat.

imorse fick vi vända halvvägs till bussen för jag hade glömt min ipod, så sen fick vi jaga bussen efter e4an halvvägs till njutånger, som tur var så var det en snäll busschaufför som stannade.
så mkt betyder min ipod för mig:)

sen drog jag och nylle till igge och pratade allvar med åttorna där, det gick svinbra, var så jävla avslappnat och gött!
blev smygkär i en av grabbarna, en stackars liten 14åring eller vad det kan vara. haha.

kl 15.00 åker jag till gävle och shoppar sönt! blir kul.
så sjukt slapp vecka. imorn är vi typ lediga.
nästa vecka däremot kommer bli jobbig eftersom vi missat en hel del när vi vart ute med projektet, har asmkt att göra då, prov och inlämningar så det räcker. vill bara ha sommar nu.

-soooommar, sommar och sol!
lyckan på buggen igår:)
sommardanserna! längtar som ett as. måste flörta som fan med mor och far och farmor och farfar om jag ska ha råd nu när jag tackat nej till jobbet!
jarrå.

i helgen blir det bergön. det blir bra.

nu får det vara ett slut på mina sju mil långa inlägg.
världsapromis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0