gävle

-men gud var äkta den ser ut, en sån vill jag ha!
-karin, den ser äkta ut för att den är äkta.

what can i say? jag har inga gröna fingrar:)

även att mor och jag tappade bort bilen två gånger igår.
och att jag öppnade dörren till lägenheten två gånger och kikade ut för att släppa in ngn som "inte var där" när det var porttelefonen som ringde.

var ju hos mor i gävle, väldans mkt mys och väldans fin lägenhet.
shoppade, åt god middag, gick på promenad runt forsbacka och spände skinkorna, väldigt mysigt område:)
fick ett slag i magen oxå, ett rejält ett.

alla känslor kom ut i inte mindre än fem (!) dikter.
jag som aldrig skrivit dikter i hela mitt liv.

självklart var vi sena till tåget imorse och fick springa som as och så fick jag typ hoppa på i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0