jag vill ha sex in your face /johan

säger bara:
-ägget!

jag sitter i en tekniksal med johan som sjunger "in your face" med melodin från zombie med cran berries. (som jag för övrigt nöter=)
har varit på en grym slutkonsert idag.
estet-treorna körde järnet och imponerade:) ett marit bergman-lyckopiller gav mig gåshud för första gången på en up-tempolåt, sjukt mkt känsla! det bjöds även på hårdare musik, sexig old-style och vackert winnerbäck.

i morse var jag och fredrik och fredrik till näsviken med killar i vården och träffade åttorna där, de var snälla och vi fick åka tidigt så vi var i hudik tio. tänkte att nu jävlar ska jag plugga! höhö MMMM.
nu är klockan tio över tre och jag har inte öppnat en enda bok fast jag varit på broman hela dan utan att ha lektioner.
men trevligt har jag haft!
jag och salle var och käkade chorizo, tror jag var den enda på skolan som gillare.
apropå projektet så hade vi tyngsta dan igår, tre pass på öster och ett feting i aulan på läro.
fick västa applåden på läro, det var skönt.

salle har flyttat in med mig och johan i boa, så nu är det ordning och reda där.
sängkläderna är bytta och golvet dammsuget.

-vi åker nu johan, när ska du kliva upp då?
-öööh typ strax före åtta..

fem timmar senare (halv ett)
-hej!
-öööh heeje jsjknsjks
-sov du?
-njaaaaeee mmm

gårdagen var oxå händelserik.
förutom projektet så pumpade jag, salle och lisa på pulsfabriken, jag käkade fläskkotlett och klyftpärer med bea på skutan, johan provade balkläder och sånt (mkt stiligt) och sen kollade vi på porr hela kvällen i boa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0