livet på topp igen

har känt mig lite nere de senaste dagarna.
igår kom elin och hämtade mig i idenor och jag var hemma för första gången på ett tag.
var och hälsade på kusinbarn och mormor som fyllt år.
masseeeer med fika!

sen idag låg jag i solen och jäste i ett par timmar och sen åkte jag in till stan och käkade med lisa på jambo, mys.
salle joinade en stund med:)

sen kom min älskling och hämtade mig och så fort jag satte mig i bilen bredvid honom blev världen en underbar plats igen.
sämre vart det inte när lillfisMoa var här och var sötast.

nu ligger sötnosen och kollar på yrrol och jag kikar på tatueringar.
har en jättefin tiger till höger i svanken nu, tyvärr är den fejk.
dock ser den jätteäkta ut, har skrämt slag på en del!

nu blir det pusskalas för hela slanten:)

PUSSPUSSPUSS på er med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0